Logistiek Gezien

Logistiek Gezien

NUMMER 3 / ARTIKEL 2 / 2020

Nog steeds bereikbaar op WhatsApp!

Al een paar jaar kun je met het Pon Logistics Customer Service Team appen. Wist jij dat al? Dit kan via hetzelfde nummer dat je gebruikt om ons te bellen: 033-494 9222. Misschien maak je al gebruik van deze dienst, en weet je precies hoe het werkt. Of misschien is het nieuw voor je. Wij spraken Niels van Laar van Pon Dealer Amersfoort over zijn ervaring. 


 

1. Wat vind jij het grootste voordeel van WhatsApp en hierbij in het contact met Pon Logistics? 
Het gemak en de snelheid. Inloggen is niet noodzakelijk en mijn telefoon heb ik overal altijd bij de hand, dus als ik onderweg ben zie ik ook de reacties voorbij komen. De opvolging vanuit Logistics is vaak heel snel.
2. Welke vragen stel je vooral via WhatsApp? En maak je dagelijks gebruik van de service? 
Ik gebruik WhatsApp voor simpele vragen waarbij vaak haast geboden is. Het gebruik varieert van dagelijks tot soms weken niet.
3. Kun je een voorbeeld geven waarbij Whatsapp echt een voordeel was t.o.v een ander kanaal? 
Wanneer je een foto wilt toevoegen. Je stuurt deze direct in de app in plaats van dat je hem eerst naar je pc stuurt, dan inlogt, en dan kan uploaden
4. Zou je andere dealerorganisaties adviseren met Pon Logistics te appen? 
Alleen als dat niet ten koste gaat van de opvolging van mijn appjes 😉

 

Aandachtspunten:

  • Deze service is alleen beschikbaar tijdens openingstijden van het Pon Logistics Service Team.
  • Geef nooit financiële informatie of privacygevoelige informatie via WhatsApp.