De car terminal heeft met een oppervlakte van 200.000 m2 een maximale opslagcapaciteit van 7.500 voertuigen. Daarnaast beschikken we over een aantal werkplaatsen waar we voertuigen klantspecifiek aanpassen.


Inslag, opslag en uitslag

Op de car terminal arriveren de voertuigen per trein en trailer. Na ingangscontrole in onze lichtstraat scannen we de auto's in, zodat de positie en status van de auto altijd inzichtelijk is. We bieden verschillende opslagmogelijkheden aan zodat de klant hiernaar geen omkijken heeft. Dagelijks transporteren onze transportpartners met gemiddeld 65 trailers de auto's naar dealers en andere afleveradressen.

Value Added Logistics

In verschillende werkplaatsen op de car terminal passen we voertuigen klantspecifiek aan. Dit noemen we Value Added Logistics, omdat deze activiteiten zijn geïntegreerd in onze logistieke processen. De diensten die we uitvoeren voor onze klanten zijn:

  • Dealeropslag
  • Bandenmontage
  • Leerinbouw
  • Bedrijfswageninrichting
  • Seriematige inbouw
  • Wassen & poetsen
  • Afleverklaar maken
  • Voertuigontmanteling

Customer Service

De customer service medewerkers informeren onze klanten tijdens het gehele order-, inbouw- en logistieke proces. Daarnaast staan zij klaar om vragen te beantwoorden en aanvragen te behandelen. Heeft u een vraag neem dan contact op met Customer Service of bel 033 4949977.

Car Terminal

Contact

Bel +31 33 4949512

E-mail
Content

Bekijk hier de nieuwe video’s van Pon Logistics