Logistiek Gezien

Logistiek Gezien

NUMMER 1 / ARTIKEL 2 / 2021

Hotlines

Wanneer je een backorder waar een voertuig op stilstaat met hoge prioriteit wilt ontvangen, kan je gebruik maken van een hotline-melding. Word je hotline aanvraag geaccepteerd? Dan krijgt de order extra prioriteit bij de OEM en PAH. Let er alleen wel op dat jouw aanvraag aan de voorwaarden voldoet. Dat scheelt ons, en jouzelf ook, een hoop tijd en werk.


De afgelopen maanden zijn het aantal hotline-aanvragen enorm toegenomen. Daarom willen we de voorwaarden voor een hotline aanvraag graag nogmaals onder de aandacht brengen. Voordat je je hotline aanvraag indient, willen we je vragen om te controleren of de aanvraag aan deze voorwaarden voldoet. Je vindt de voorwaarden via deze link. Veel aanvragen mogen wij namelijk niet in behandeling nemen, en dat gaat ten koste van de aandacht voor andere backorders.

Verder willen we je vragen om bij vervolgvragen of bij bijvoorbeeld een annulering van een aanvraag, hetzelfde ticket te gebruiken als die van je aanvraag. Zo houden we alles overzichtelijk op één plek.

Twijfel je of jouw order in aanmerking komt voor een hotline? Of heb je algemene vragen? Neem dan even contact met ons op, via service.ponlogistics@pon.com of door te bellen naar 033 – 494 92 22.