Logistiek Gezien

A9Riwd9wj_h1hljr_f0420

Nummer 2 / artikel 3 / 2019

Veel positieve reacties op Whatsapp

Enkele maanden geleden hebben wij Whatsapp geïntroduceerd als extra communicatiemiddel. Dit om je nog sneller én buiten onze reguliere telefoontijden van antwoorden te kunnen voorzien. Inmiddels kunnen we een eerste update delen met betrekking tot het gebruik ervan. Een aantal leuke feitjes die opvallen, zijn:

  • In het afgelopen jaar zijn er door de afdeling in totaal 1119 berichten ontvangen en 1042 berichten verstuurd.
  • Op woensdag worden de meeste berichten verstuurd (zie ook de grafiek).
  • Een aantal dealers maakt sinds de ze weg naar de app gevonden hebben intensief gebruik WhatsApp.
  • Vragen die binnenkomen hebben betrekking op o.a. levertijd, manco’s, retouraanvraag of nachtlevering. 

Wanneer de vraag te complex is om via WhatsApp te behandelen wordt er een ticket aangemaakt voor de dealer. De reacties zijn tot nu toe zeer positief, met name over de snelheid en het gemak, en dat zien we in de gebruikersaantallen terug. We hopen dat jullie hier ook in de toekomst veel gebruik van (blijven) maken! 

Impact overgang T6 naar T6.1