Logistiek Gezien

Logistiek Gezien

NUMMER 2 / ARTIKEL 1 / 2023

Dealerenquete 2022

Een 7,5 voor onze dienstverlening, dank jullie wel!
In september heeft een groot gedeelte van onze dealerorganisatie gereageerd op onze uitgestuurde enquête. Dank daarvoor. Het gemiddelde cijfer dat wij voor onze dienstverlening kregen was een 7.5. Net iets lager dan 2 jaar geleden, toen wij een 7.7 kregen.


En nu? We hebben van de verschillende onderwerpen de beoordeling en opmerkingen geïnventariseerd. Het totaalcijfer is voor ons een mooie bevestiging, toch blijft er altijd ruimte om verder te optimaliseren.

Een hele specifieke actie die al is uitgezet: bereikbaarheid! Uit de enquête blijkt dat onze telefonische beschikbaarheid niet altijd als optimaal wordt ervaren. Daarom kan je vanaf heden als je belt er in het keuzemenu ook voor kiezen om met ons te Whatsappen. Heel makkelijk en net zo snel. Je toets nummer 1 en wij gaan automatisch verder op de whatsapp.

Bij het onderwerp Beschikbaarheid kwamen de backorders als onderwerp een aantal keer naar voren. Wij kunnen er helaas niet voor zorgen dat er geen backorders meer zijn. Wat wij wel kunnen, is de juiste informatie verwerken, najagen en communiceren.

Deze enquête wordt elke twee jaar uitgevoerd. Dat wil niet zeggen dat je twee jaar moet wachten met feedback geven. Zijn er zaken die structureel niet goed gaan, of wil je een keer sparren? Meld je dan bij ons Dealer Support Team, we gaan er graag met je over in gesprek.