Pon Facilities

Nieuwsbrief Pon Facilities

Nummer 2 / Artikel 2 / 2020

​Klanttevredenheidsonderzoek Leusden 2020

Afgelopen februari hebben we bij onze klanten op de campus een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. “We hebben veel positieve reacties gekregen en een algemene waardering voor het team Facilities van een 7,7! Dit is mooi gelijk gebleven aan het laatste onderzoek van december 2016.” 

Daarnaast hebben we gevraagd om een aantal tips om onze dienstverlening te verbeteren. We zien de volgende items als een rode draad in de reacties terugkomen:

  • Communicatie, terugkoppeling geven en laten zien wat we doen
  • Zichtbaarheid van Pon Facilities
  • Google agenda koppelen met de vergaderzalen
  • Gebruiksvriendelijkheid FacilityNet
  • Parkeerbeleid
  • Schoonmaak blijft aandachtsgebied

Met alle bovenstaande zaken zijn we aan de slag gegaan, zo is de koppeling met de Google agenda en de vergaderzalen voor Pon Logistics al een feit, aankomende periode zullen we dit ook voor Pon automobielhandel realiseren. De overige zaken hebben wij meegenomen in de jaarplannen en zullen we later toelichten.

We zien ook hele enthousiaste reacties van collega’s.  Quote uit de enquête:

“Grote complimenten voor het TOTALE PON FACILITIES TEAM!! Ongelooflijk dat altijd alles op onze campus zo verzorgd is en dat alles werkt, ook in de gebouwen. Het zorgt ervoor dat wij op een prettige manier ons werk kunnen doen. Geweldig, dank hoor!!!”

Onderstaand een overzicht van alle scores:

 2020
  
Algemene waardering receptie/ gastvrouwen7,6
Algemene waardering team Pon Facilities7,7
Algemene waardering catering7,6
Algemene waardering koffie & thee7,5
Algemene waardering schoonmaak6,6
Algemene waardering huisvesting7
Algemene waardering campus Leusden7,5
Algemene waardering Servicebureau Pon Facilities7,5
Algemene waardering Post, Repro en Archief7,5
Algemene waardering Onderhoud technische bedrijfsmiddelen (niet voor kantoren)6,9
Algemene waardering Pon Facilities.7,6