Quality

Wat doen wij voor de gezondheid en vitaliteit van de medewerkers?

Onder kwaliteit vallen binnen Pon Logistics verscheidene zaken. Zo investeren wij in de kennis van onze medewerkers, kwaliteit van onze dienstverlening en voeren wij periodieke controles uit en scherpen ons beleid daarop aan. Alles om zowel intern als extern de hoogste kwaliteit te behouden, onze processen te verbeteren en tevreden klanten te behouden.  

Met de Pon-richtlijnen als basis, garanderen we kwaliteit en zorgen we ervoor dat we altijd de hoogste normen handhaven. In alles wat we doen, richten we ons op kwaliteit, veiligheid en duurzaamheid.  

Wat doen wij om onze kwaliteit te waarborgen?

  • We hebben een gecertificeerd Kwaliteitsmanagementsysteem conform ISO9001:2015, ISO14001:2015 en ISO45001:2018.
  • We hebben een actieve communicatie met medewerkers en met de klant om ervoor te zorgen dat wij onze dienstverlening kunnen inrichten voor wat is afgesproken.

  • We investeren in goed opgeleide medewerkers door inwerktrajecten, workshops en bijeenkomsten.

  • De logistieke processen worden ondersteund door een Warehouse Management Systeem.

  • We voeren periodiek interne controles om ervoor te zorgen dat onze producten, processen en middelen voldoen aan de vastgestelde eisen.

  • We nemen onze klanten zeer serieus. We doen klanttevredenheidsonderzoeken, nemen klachten serieus, analyseren reclamaties en nemen naar aanleiding hiervan passende maatregelen. 

  • Alles om onze bedrijfsvoering te verbeteren en processen efficiënter in te richten.