Pon Facilities

Nieuwsbrief Pon Facilities

Nummer 2 / Artikel 1 / 2019

Inlussen Trafo’s Campus Leusden

In één week tijd zijn alle transformatoren (trafo’s) op de Campus, in totaal 7 stuks, aangesloten op het nieuwe 10.000 Volt netwerk. Onze zonnepanelen maken nu ook deel uit van de energielevering op de Campus.

In de enquete waren wij vooral benieuwd naar wat jouw bijdrage als medewerker dit jaar is geweest tot de verschillende thema’s. Per thema tonen we de gemiddelde score en een paar mooie antwoorden!

In hoeverre vind je de dienstverlening van Pon Facilities marktconform? Gemiddelde score: 4.
Wat is jouw bijdrage geweest? Een paar mooie antwoorden:
‘Duidelijk aangeven bij de leveranciers wat onze werkwijze is en samen op zoek gaan naar verbeteringen.
‘Bij aanschaf product/dienst meerdere offertes uitvragen in de markt, verwachtingen managen bij klanten en leveranciers en dit ook evalueren.’

Vind je Pon Facilities een aantrekkelijke werkgever? Gemiddelde score: 4.
Wat is jouw bijdrage geweest als het gaat om, ‘we blijven een aantrekkelijke werkgever’?:
–  ‘Ik probeer de samenwerking te zoeken met collega’s zodat we het “wij gevoel” blijven behouden. Elkaar helpen als je even niet weet hoe je iets moet aanpakken of het niet lukt zoals je zou willen.’
– ‘Ik vind het goed voor het teamgevoel om meer met elkaar te delen dan alleen werk. Bv samen lunchen, sportevenementen, teamdag etc. Ik doe hier daarom altijd graag aan mee.’

Vind jij dat Pon Facilities bijdraagt aan verduurzaming van onze planeet? Gemiddelde score: 4.
Wat is jouw bijdrage geweest als het gaat om, ‘wij dragen bij aan verduurzaming van onze planeet’?:
‘Proberen om duurzaam om te gaan met producten en middelen. Afval beter scheiden, vaker gebruik van de koffiebeker. Verwarmingsketels uit in de zomer.’ 
– ‘Ik denk dat we op de goede weg zijn maar dat we er nog bewuster mee bezig zouden kunnen zijn. Zo sta ik er zelf als projectleider soms te weinig bij stil. Mijn beperkte bijdrage zit hem vooral in het meerjarenonderhoud, LED verlichting, groenere variant van asfalt. Daarnaast is de tuin opgeknapt en hebben we in ieder geval voor insect vriendelijke beplanting gekozen, maar dit is voor mijn gevoel erg minimaal.’

In hoeverre denk jij dat onze opdrachtgevers en klanten tevreden zijn? Gemiddelde score: 4.
Wat is jouw bijdrage geweest als het gaat om, ’onze opdrachtgevers en klanten blijven tevreden’?:
‘De dames van de receptie doen hun uiterste best om de klanten een warm welkom te geven.’
– ‘Projecten succesvol afronden, blijven communiceren en zo goed mogelijk de verwachtingen managen. Dat laatste is wel een uitdaging.’

In hoeverre vind jij dat Pon Facilities gebruik maakt van technologische ontwikkelingen in de markt? Gemiddeld score: 4.
‘Op welke manier pas jij technologische ontwikkelingen toe in je werk’?:
‘Voornamelijk middels communicatie middelen. Planon, Google drive, app en mobiel.’
– ‘Ik ben van mening dat als wij gebruik zouden gaan maken van rapit prototyping (3d printen) dat wij hier een nieuwe moderne stap zouden zetten in onze dienst verlening waarmee wij onze klant op moderne manier nog sneller en milieu bewuster van dienst zouden kunnen zijn.’

Details over de gehele enquête volgen binnenkort!

Impact overgang T6 naar T6.1